stahovanie firiem

Sťahovanie kancelárií a firiem v rámci Bratislavy

Nie je nič lepšie, ako keď sa firme darí. Skôr či neskôr však narazíte na problém nedostatku priestoru. Pôvodné priestory sú vám už malé a tak je riešením sťahovanie sa do väčších. Sťahovanie kancelárií si vyžaduje veľkú disciplínu a aby sa vám počas neho náhodou niečo nestratilo, mali by ste sa spoľahnúť na profesionálov.

Či už potrebujete presťahovať kanceláriu, firemný sklad alebo archív s množstvom dokumentov, naša sťahovacia služba to za vás všetko spraví. Rýchlo a bez starostí. Presvedčte sa, že v nás nájdete spoľahlivého partnera na presťahovanie firmy.

vypratanie nábytku

Sťahovanie firmy v Bratislave presne podľa vašich potrieb

Či už ide o sťahovanie malej rodinnej firmy alebo veľkej nadnárodnej spoločnosti, vieme, že to vždy znamená určitú záťaž. Preto sme tu pre vás a celé sťahovanie kancelárií a firmy zvládneme v čo najkratšom čase, aby ste sa mohli naplno venovať svojmu podnikaniu.

Ak si nemôžete dovoliť stopnúť chod firmy počas pracovných dní, naša spoločnosť IVANEX zabezpečí komplexné sťahovacie služby a sťahovanie firmy zabezpečí cez víkend alebo v nočných hodinách. Chodu a veľkosti vašej firmy sa vždy prispôsobíme. Potrebujete sťahovanie skoro ráno alebo neskoro poobede? Vašu firmu presťahujeme tak, aby to pre vás a vašich zamestnancov nepredstavovalo žiadnu záťaž.

Pri sťahovaní kancelárií, resp. sťahovaní firmy, sa postaráme o váš plynulý prechod do nových kancelárskych priestorov.

V prípade, že vám nedostatok času zabraňuje v tom, aby ste boli prítomný pri sťahovaní kancelárií a koordinovali priebeh rozmiestnenia nábytku, stačí, ak nám vypracujete podrobný plán, podľa ktorého si želáte rozmiestniť nábytok a zariadenie v nových priestoroch.

nalozenie nabytku

Sťahovanie kancelárií – ako prebieha?

Priebeh sťahovania kancelárií vám vysvetlíme na začiatku celého procesu. Na úvod prídeme na bezplatnú obhliadku oboch nehnuteľností, v rámci ktorých sa bude sťahovať, aby sme boli schopní stanoviť čo najefektívnejší spôsob sťahovania a zároveň vytvoriť cenovú ponuku.

Alternatívou tvorby cenovej ponuky je poslať nám aktuálne fotky a informácie. Potom sa v prípade akceptácie našej ponuky dohodne termín vykonania sťahovania kancelárie a všetko ostatné je v našej réžií, vy sa už o nič starať nemusíte.

V určený termín prídu na miesto sťahovania naši pracovníci, demontujú a starostlivo zabalia váš nábytok, zariadenie a akékoľvek ťažké bremená. Následne ho bezpečne a logicky uložia do sťahovacieho auta. Po prevoze do nových priestorov rozložíme nábytok a zariadenie podľa vašich predstáv. Po skončení práce vás vedúci pracovník požiada o skontrolovanie presťahovaného zariadenia.

Ak je to potrebné, pri sťahovaní kancelárií zabezpečíme nielen presun nábytku a techniky, ale aj kompletné vypratanie priestorov pred nasťahovaním. Zbavíme vás starého nepotrebného nábytku, zvyškov stavebného odpadu či iných nevyužívaných predmetov, aby boli nové priestory pripravené na zariadenie. Všetko vybavíme rýchlo, spoľahlivo a bez zbytočných starostí.

 

Cenník služby

male stahovanie

Malá firma

dohodou

do 10 pracovných miest

Zobraziť viac
individualne stahovanie

Stredná firma

dohodou

20 - 30 pracovných miest

Zobraziť viac
velke stahovanie

Veľká firma

dohodou

viac ako 30 pracovných miest

Zobraziť viac

Zaujala Vás naša ponuka? Vyžiadajte si cenovú ponuku pre sťahovanie ešte dnes. Obratom do 24 hod Vás budeme kontaktovať.

Kontaktujte našu sťahovaciu službu